متن زیبا در مورد زنان شاغل ، متن من یک زن قوی هستم و ارزش زن

متن زیبا در مورد زنان شاغل

متن زیبا در مورد زنان شاغل ، متن من یک زن قوی هستم و ارزش زن
متن زیبا در مورد زنان شاغل ، متن من یک زن قوی هستم و ارزش زن همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن زیبا در مورد زنان شاغل

تو یک زنی… لباس خوب بپوش !
برای خودت غذای خوب بپز !
خودت را به صرف قهوه ای در یک خلوت دنج میهمان کن !
برای خودت گاهی هدیه ای بخر !
وقتی به خودت و روحت احترام می گذاری ..
احساس سربلندی می کند
آنوقت دیگر از تنهایی به دیگران پناه نمی بری
و اگر قرار است انتخاب کنی
کمتر به اشتباه اعتماد می کنی یادت باشد ….
برای یک زن عزت نفس غوغا میکند!
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد زن شاغل

گاهی دلم از زنانه گی می گیرد
می خواهم کودک باشم
دختر بچه ای که به هر بهانه ای
به آغوشی پناه می برد
و آسوده اشک می ریخت
زن که باشی
باید بغض های زیادی را
بی صدا دفن کنی …

متن زیبا درباره زنان شاغل

زنها سلیقه های خوبی دارند
زنها نقاش های خوبی هستند
درد را در زیباترین شکل اش میکشند
ولی ادعا نمی کنند!
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد زنان شاغل

زن ها
یک بخش اضطراریِ انتقام گیر
در وجودشان دارند
که در مواقع لزوم
آن را به سرعت
به کار می اندازند … !
⇔⇔⇔⇔

متن درباره زن شاغل

من زن خلق شدم
نه برای در حسرت
یک بوسه ماندن.
برای بوسه ای از جنس آرامش.

متن زیبا در مورد زنان شاغل

زن بودنم را دوست دارم
به دلیل وسعت وبی کرانگی روح زنانه
که همه چیز را می آزماید
و مخاطب زشت ترین فحش ها
و زیباترین شعرها
و گنگ ترین احساسات
و مخوف ترین ترسهای
مردانه ست…
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد زن شاغل

هیچ مردی
شاعر نمی شد
اگر زنی
در کار نبود …
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا درباره زنان شاغل

عشق عجیب‌تر از آن است
که در یک زن خلاصه شود
و زن غریب‌تر از آن
که در یک عشق
شناخته شود

متن در مورد زنان شاغل

کسی چه می داند
شاید همین لحظه زنی
برای مرد سیاستمدارش می رقصد
یاپیانو می زند و
آوازمی خواند
و جلوی جنگ جهانی
بعدی را می گیرد
⇔⇔⇔⇔

متن درباره زن شاغل

فهمیدن یک زن سخت نیست،
زن سراسر ناز است و نیاز
گریه ها، خنده ها، حرفهایش
تنها برای مردش است
او عشق می خواهد
و آغوش سینه ای مردانه،
شانه ای برای تکیه دادن
فهمیدن یک زن
سخت نیست باور کن
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد زنان شاغل

من زنم…
بی هیچ آلایشی…
حتی بی هیچ آرایشی !
او خواست که من زن باشم …
که بدوش بکشم،بار تو را که مردی !
و برویت نیاورم که از تو قویترم …

متن زیبا در مورد زن شاغل

کسی چه می داند
شاید تنها
شرط معشوقه ی هیتلر
به خاک و خون کشیدن
دنیا بود
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا درباره زنان شاغل

خدا زن را از پهلوی چپ مرد آفرید
نه از سر او تا بر او مسلط گردد
نه از پای او تا لگدکوب امیال او گردد
بلکه از پهلوی او ، تا برابر او باشد
و از زیر بازوی او تا در حمایت او باشد
و از نزدیک ترین نقطه به قلب او
تا مورد عشق او باشد.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد زنان شاغل

هیچ وقت زنها را دست کم نگیرید
تنها موجوداتی هستند
که بچه را تبدیل به مرد
و مرد را تبدیل به بچه می کنند

متن درباره زن شاغل

بدن زنان به خودشان تعلق دارد
و ناموس هیچ کس نیست
و با بهانه های تعصب و غیرت
نیاز به مراقبت خاصی ندارند.
” ما میتوانیم از خودمان مراقبت کنیم
اگر بگذارند. “

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب نذری گرفتن مرغ ؛ معنی نذری گرفتن مرغ در خواب ما چیست

ادویه ای که خواص ضد ویروسی دارد