متن در مورد ذهن زیبا ، جملات زیبا و کوتاه درباره قدرت ذهن و ذهن خراب

متن در مورد ذهن زیبا

متن در مورد ذهن زیبا ، جملات زیبا و کوتاه درباره قدرت ذهن و ذهن خراب
متن در مورد ذهن زیبا ، جملات زیبا و کوتاه درباره قدرت ذهن و ذهن خراب همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد ذهن زیبا

ثروت ها
ابتدا در ذهن انسان ساخته میشود
و سپس در دنیای بیرون فکرِ‌ شما
اصلی ترین ثروت شماست
⇔⇔⇔⇔

متن درباره ذهن زیبا

کلید موفقیت اینست
که ذهن هشیار خود را
بر روی چیزهایی متمرکز کنیم
که اشتیاق آنها را داریم،
نه چیزهایی که از آنها می ترسیم.

شعر درباره ذهن زیبا

وقتی ﺭﺩﭘﺎی ﺧـــــــﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﺭ زندگی پیدا ﻛﺮﺩﻡ، …
ﻓﻬﻤﻴﺪﻡ می‌توانم ﭘﺎﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﺍﺯ ﮔﻠﻴﻤﻢ ﺩﺭﺍﺯﺗﺮ ﻛﻨﻢ
ﻭ خواسته‌هایم ﺍﺯ ﻗﺪ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮ ﺑﺎﺷﻨﺪ،
حتی آرزوهای ﻣﺤﺎﻝ. وقتی ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺩﻋﺎﻫﺎﻳﻢ ﺩﻳﺪﻡ،
“ﺗﺮﺱ ” ﺑﺮﺍﻳﻢ ﻣﻌﻨﺎﻳﺶ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩ
ﻭ ﺟﺎﻳﺶ ﺭﺍ ” ﺍﻳﻤﺎﻥ ” ﭘﺮ ﻛﺮﺩ.
وعده‌ی ﺧﺪﺍ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ: ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ،
ﺗﺎ ﻓﺘﺢ کنی ﺩﻧﻴﺎ ﺭﺍ ﻭ ﻣﻤﻜﻦ کنی،
ناممکن‌ها ﺭﺍ ﻭ ﺑﺪﺳﺖ ﺑﻴﺎﻭﺭی دﺳﺖ نیافتنی‌ها ﺭﺍ،
ﭘﺲ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﺴﭙﺎﺭ…
⇔⇔⇔⇔

متنی در مورد ذهن زیبا

زندگی تعداد دم و بازدم‌ها نیست
بلکه لحظاتی هست که قلبت محکم میزند
بخاطر خنده به خاطر اتفاق‌های خوب غیره منتظره،
به خاطر شگفتی، به خاطر شادی، به خاطر دوست داشتن‌های بی حساب،
به خاطر عشق، به خاطر مهربانی شادی‌ات را به اطرافت بپاش
و با حد و حصرهایی که گذشته به تو تحمیل کرده، مبارزه کن
⇔⇔⇔⇔

متنی درباره ذهن زیبا

روحِ آدم را می‌جوند
تا حرفِ خودشان را به کرسی بنشانند؛
نه به عشق فکر می‌کنند نه به گذشته‌ها
و یادشان نمی‌آید که روزی، روزگاری گفته‌اند:
«دوستت دارم»…!

شعری درباره ذهن زیبا

چه صنمی باهاش داری؟
‏- باهاش خودمم، باهام خودشه،
بی‌فکر و نقاب
و فیلتر و سانسوری
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد ذهن زیبا

تو نمی توانی
یک نقاشی ایده آل بکشی.
ما می توانیم ایده آل را در ذهن خود ببینیم،
ولی نمی توانیم نقاشی ایده آلی بکشیم.
⇔⇔⇔⇔

متن درباره ذهن زیبا

چجوری بغلت کنم
که همیشه باشی
که جایی نری که بمونی
همینجا ور دل خودم
نفس به نفس خودم؟

شعر درباره ذهن زیبا

لحظه های بی قراری
و دل گرفتگی،
لحظه های ناب
زندگی انسان است.
⇔⇔⇔⇔

متنی در مورد ذهن زیبا

می‌توان زیبا زیست…
نه چنان سخت که از عاطفه دلگیر شویم،
نه چنان بی مفهوم که بمانیم میان بد و خوب!
لحظه‌ها می‌گذرند گرم باشیم پر از فکر و امید…
عشق باشیم و سراسر خورشید…
⇔⇔⇔⇔

متنی درباره ذهن زیبا

ناامیدی
نوعی ماده مخدر است،
چرا که ذهن را به سوی بی تفاوتی
آرام می کند.

شعری درباره ذهن زیبا

چایت را بنوش نگران فردا مباش دکتر نیستم
اما برایت ده دقیقه راه رفتن روى جدول کنار خیابان را تجویز می‌کنم،
تا بفهمى عاقل بودن چیز خوبیست، اما دیوانگى قشنگ‌تر است…
برایت لبخند زدن به کودکان وسط خیابان را تجویز می‌کنم،
به تو پیشنهاد می‌کنم که شاد باشی!
خورشید هر روز صبح به خاطر زنده بودن ما طلوع می‌کند!
هرگز، منتظر ”فرداى خیالى ” نباش…
سهمت را از “شادی زندگی ”، همین امروز بگیر.
نگران نباش. چایت را بنوش
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد ذهن زیبا

مردم تصور میکنند
باید اوضاع خوب باشد،
تا خوشحال
و خندان باشند!
⇔⇔⇔⇔

متن درباره ذهن زیبا

یادگیری
هرگز
ذهن را
خسته نمی کند.

شعر درباره ذهن زیبا

من قلب و روحم را
در کارم گذاشتم،
و در این راه ذهنم را
از دست داده ام.

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب نذری گرفتن مرغ ؛ معنی نذری گرفتن مرغ در خواب ما چیست

ادویه ای که خواص ضد ویروسی دارد

متن زیبا در مورد زنان شاغل ، متن من یک زن قوی هستم و ارزش زن