جمله تنهایی کوتاه ، جملات ناب و غمگین و کوتاه تنهایی و دلتنگی

جمله تنهایی کوتاه

جمله تنهایی کوتاه ، جملات ناب و غمگین و کوتاه تنهایی و دلتنگی
جمله تنهایی کوتاه ، جملات ناب و غمگین و کوتاه تنهایی و دلتنگی همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

جمله تنهایی کوتاه

تنهایی یعنی
دل هیچکس
سایز دلت نیست !
⇔⇔⇔⇔

جمله تنهایی کوتاه انگلیسی

تنهایی با ت
شروع می شود …
با هیچ چیز
تمام نمی شود !

جملات تنهایی کوتاه

تنهایی یعنی
بین آدمایی باشی
که میگن دوستت دارن
ولی کنار دلتنگیات نیستن !
⇔⇔⇔⇔

جملات تنهایی کوتاه جدید

رفته ای اما
رد پایت مانده است در من ،
کنار تنهایی ام
قدم میزند بی من !
⇔⇔⇔⇔

جمله کوتاه تنهایی من

به یاد تنهایی ام افتادم
که هیچکس سکوتش را
نشکست
“جز خیال تو”

جمله تنهایی کوتاه

تو نمیدانی
که تمام لحظات
بی تو را با تو گذراندم
به تنهایی …
⇔⇔⇔⇔

جمله کوتاه تنهایی برای استاتوس

تکان می دهد خانه را
سالی که می آید …
سرگرمیِ خوبی ست :
تو عکسِ قابت را
و من قاب عکست را
عوض می کنم
و آغاز می شود سال تنهایی !
⇔⇔⇔⇔

جمله کوتاه تنهایی غمگین

چه کسی گفته که من تنهایم ؟؟؟
من ، سکـوت ، خاطرات ،
بغض و اشک همیشه با همیم …
بگذار تنهایی از حسودی بمیرد !

جملات کوتاه تنهایی و غمگین

و هیچکس نفهمید که چه شدم …
من نه ماه بودم نه خورشید
اما هیچ دلی سراغ مرا
از آسمان تنهایی اش نگرفت !
گویی ابرها هیچ اند و فقط ابرند و باید ببارند …
و من تنها باریدم !
⇔⇔⇔⇔

جملات کوتاه تنهایی و دلتنگی

گاهی سخت می شود …
دوستش داری و نمی داند
دوستش داری و نمی خواهد
دوستش داری و نمی آید
دوستش داری
و سهم تو از بودنش فقط تصویری است
رویایی در سرزمین خیالت
دوستش داری و سهم تو از این همه ،
تنهایی است …
⇔⇔⇔⇔

جملات کوتاه تنهایی انگلیسی

جلوی آیینه که میروم
تنهاییم دوتاست
هرچه در آن است منم ،
تو را میجویم
در هیچ آیینه ای
هیچ تویی جز من نیست …

جمله کوتاه انگلیسی درباره تنهایی

به جنگل که میروی
برایم عصایی بیاور …
این عذاب تنهایی
پیرم کرده است !
⇔⇔⇔⇔

جمله کوتاه انگلیسی در مورد تنهایی

تنهایی یعنی شب
که میخوای بخوابی
به گوشیت میگی
شب بخیر …
⇔⇔⇔⇔

جملات کوتاه تنهایی به انگلیسی

قشنگترین اتفاق ذهنم
حادثه ی شنیدن صدای تو بود …
چقدر تنهایم
وقتی گاهی کم می شوی …

جملات کوتاه تنهایی برای پروفایل

دهان
تنهائیم
آب می افتد
برای یک قطره
بودنت !

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب نذری گرفتن مرغ ؛ معنی نذری گرفتن مرغ در خواب ما چیست

ادویه ای که خواص ضد ویروسی دارد

متن زیبا در مورد زنان شاغل ، متن من یک زن قوی هستم و ارزش زن