متن در مورد سکوت مرد ، جملات بزرگان در مورد سکوت نکن و سکوت عشق

متن در مورد سکوت مرد

متن در مورد سکوت مرد ، جملات بزرگان در مورد سکوت نکن و سکوت عشق
متن در مورد سکوت مرد ، جملات بزرگان در مورد سکوت نکن و سکوت عشق همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد سکوت مرد

من درون خویش طغیان میکنم؛
زندگی آرام است.
من مدام فریاد میزنم؛
زندگی سکوت میکند.
درد تا مغز استخوانم تیر میکشد.
زندگی با خنده ای بر لب سیگار میکشد،
و دودش به چشم من میرود.
⇔⇔⇔⇔

متن درباره سکوت مرد

پست ترین آدما
کسایی هستن
که به دست گذاشتن
رو نقطه ضعف دیگران
بگن شوخی … !

متن در مورد سکوت

خوشا به غیرتت روزکار!
به جرم سکوتش!
تمام موهایش را سپید کرده ای
ای کاش می دانستی
پدر بودن معجزه ی خداست!…
⇔⇔⇔⇔

متن برای سکوت مرد

روزهایم در سکوت می گذرند
سکوتی وحشتناک
می گذرند دیگر
ما خوشیم به اینکه می گذرند
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد سکوت مرد

سکوت …
و دیگر هیچ نمی گویم …!
که این بزرگترین
اعتراض دل من است
به تو …
سکوت را دوست دارم
به خاطر ابهت بی پایانش

متن درباره سکوت مرد

اگر دلت گرفته
سکوت کن …
این روزها کسی
معنای دلتنگی را نمی فهمد …
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد سکوت

این حرف های تلخم را بخوان
از این به بعد تنها به اعتراف
” سکوت ممنوع لب هایم “
لبخند خواهم زد
⇔⇔⇔⇔

متن برای سکوت مرد

پیش از پاسخ دادن به پرسش‌های دیگران
اندکی سکوت کن تا پاسخ بهتری بیابی ؛
سکوتت در یاد هیچکس نخواهد ماند؛
اما پاسخ ات را همیشه به یاد خواهند سپرد “

متن در مورد سکوت مرد

من سکوت را از افراد پر حرف،
شکیبایی را از افراد متعصب،
و محبت را از افراد نامهربان یاد گرفته ام.
با این حال، نسبت به همه این
آموزگاران قدرنشناس هستم.
⇔⇔⇔⇔

متن درباره سکوت مرد

شاید تو سکوت میان کلامم باشی
دیده نمی شوی اما من تو را احساس میکنم !
شاید تو هیاهوی قلبم باشی شنیده نمی شوی
اما من تو را نفس می کشم !…
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد سکوت

تمام
مردم دنیا
به یک زبان
سکوت می کنند…

متن برای سکوت مرد

سکوت و صبوری مرا
به حساب ضعف و بی کسی ام
نگذار دلم به چیزهایی پای بند است
که تو وفـــایت قد نمی دهد
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد سکوت مرد

من و تو
غرق سکوتیم وسخن
خاموش است
خنده آغازگر راز و نیاز است
بخند…
⇔⇔⇔⇔

متن درباره سکوت مرد

سکوت درد
قطره
اشکی بود
که افتاد…

متن در مورد سکوت

خلوتی می خواهم
کنار تو
در سکوت ستاره ها بگویم…
دوستت دارم
آرام بگویی من بیشتر …

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب نذری گرفتن مرغ ؛ معنی نذری گرفتن مرغ در خواب ما چیست

ادویه ای که خواص ضد ویروسی دارد

متن زیبا در مورد زنان شاغل ، متن من یک زن قوی هستم و ارزش زن