شعر در مورد بی تفاوتی ، متن و شعر در مورد بی احساس بودن و بی توجهی

شعر در مورد بی تفاوتی

شعر در مورد بی تفاوتی ، متن و شعر در مورد بی احساس بودن و بی توجهی
شعر در مورد بی تفاوتی ، متن و شعر در مورد بی احساس بودن و بی توجهی همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

شعر در مورد بی تفاوتی انسانها

بهت قول دادم
که وقتی موهایت از مقابلم می‌گذرند
بی‌تفاوت باشم
اما آن‌گاه که همچون موج شب
سر راهم قرار گرفتند
فریاد زدم
قول دادم وقتی که اشتیاق درونم را
در هم فشرد،
چشمانت را نادیده بگیرم
اما وقتی دیدمشان که اطرافم را
ستاره باران کردند
آه کشیدم
⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد بی تفاوتی

من حسادت می‌کنم حتی به تنها بودنت
من به فرد رو به رویی، لحظه خندیدنت
من به بارانی که با لذت نگاهش می‌کنی
یا نسیمی که رها می‌چرخد اطراف تنت

شعر در مورد بی تفاوتی یار

عبورم ده
از ازدحامِ خیابانی
که بی‌ تفاوتی‌ سایه‌ها و آدم ها
مرا به وسعتِ سالیانِ دراز
پیر می‌‌کند
و خسته…
عبورم ده‌
مرا به گوشه‌ای امن برسان
تا چشمانِ همیشه مشتاقِ من به زندگی‌
زوالِ آفتاب و آینه را
در چشمانِ خواب آلوده ی این شهر نبینند
عبورم ده‌
حضوری با صداقت
آغوشی بی‌ هراس
دست‌هایی‌ مهربان نشانم بده
بگذار در زیستن‌های رخوتناک ما
عشق دوباره فوران کند.
⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد بی تفاوتی معشوق

کاش هرکس غیر من،
ای کاش حتی آینه
پلک‌هایش روی هم می‌رفت
وقت دیدنت
⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد بی تفاوت بودن

اگر نام مرا
با الماس بنویسند یا ننویسند
چه تفاوت؟
تو مرا بشناس…‏
تو مرا بخوان…‏
تو مرا دریاب‎
شعر در مورد بی تفاوت شدن
بی تفاوت شده ام
به تموم وعده ها
مگه با حرف و حدیث
میشه ساخت آینده را
بی تفاوت شده ام
به شعار و ادعا
میدونم هر بدلی
نمیشه ساده طلا
⇔⇔⇔⇔

شعر در باره بی تفاوتی

می آویزم خودم را
به چوب رختی احساست
شاید هوس کردی
یک روز
مرا
به تن کنی
دستان من
گرم‌ترین شال‌گردن است
حلقه کن به دور گردنت
در این روز ها که
عشق در بوران بی تفاوتی
دارد یخ می زند.
⇔⇔⇔⇔

شعر نو در مورد بی تفاوتی

مهم نیست در عشق به وصال برسی
مهم این است که لیاقت تجربه کردن
یک عشق پاک را داشته باشی.

شعر درمورد بی تفاوتی

من درونِ دفترِ پر پیچ و تابِ زندگی
دلخوشی را تیره بنوشتم
ولی خوانا نشد
بی تفاوت باش
و جامی سر بکش تا روشنی
هر مِی و پیمانه
که امروز شد فردا نشد
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره بی تفاوتی

هر یک از زنانی
که زمانی
بی تفاوت از کنارشان گذشته ای
تمام دنیای مردی بوده اند
 همین زن که از اتوبوس پیاده شد،
با چشم های معمولی
و کیفی معمولی تر
و تو معصومش پنداشتی
روزی
جایی
کسی را آتش زده،
با همان ساق های معمولی
و انگشت های کشیده
شک ندارم
مردی هست
که هنوز
در جایی از جهان
منتظر است آن زن
خوشبختی را در همان کیف چرم معمولی
به خانه اش ببرد
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره بی تفاوتی

عشق لیاقت می خواهد و عاشق شدن جرات…
همیشه در پی کسی باش که
با تمام کاستی ها و کمی ها و عیب هایت،
حاضر باشد به تو عشق بورزد
و تو را به همه دنیا نشان بدهد
و بگوید که:
این تمام دنیای من است.

شعر در مورد بی تفاوتی

جاده ها جایی اگر برای رفتن داشتند
تکان دادن دست
دو معنای کاملاً متفاوت نداشت
غربت
با پوشیدن کفش هایت آغاز نمی شد
و دستی که پشت سرت آب می ریخت
جاده ها را به زمین کوک نمی زد
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره بی تفاوتی یار

کاش بدانند که من حتی
بی تفاوتم به هوایی که نفس می کشم
در شهری که
نفس های تو را ندارد…!
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره بی تفاوتی معشوق

من دستانم را
پیش تو جا گذاشته ام
تا دلت نگیرد
از بی تفاوتی روزگار…

شعری درباره بی تفاوتی

راه میروم
بی تفاوت از نفسهای هرزه ام
زمان تبدار عبور هر روز من است
دیگر فرصت فکر کردن به آنچه
که از من گذشت نیست
در لابه لای زمستانی غریب ،
فریبِ بوی بهار را خورده ام

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب نذری گرفتن مرغ ؛ معنی نذری گرفتن مرغ در خواب ما چیست

ادویه ای که خواص ضد ویروسی دارد