متن در مورد پدر ، متن خفن در مورد پدر فوت شده و پدر و پسر + متن دختر برای پدر

متن در مورد پدر

متن در مورد پدر ، متن خفن در مورد پدر فوت شده و پدر و پسر + متن دختر برای پدر
متن در مورد پدر ، متن خفن در مورد پدر فوت شده و پدر و پسر + متن دختر برای پدر همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد پدر

پدرم عاشق مادرم بود ولی هرگز به او نگفت
اما وقتی که مادرم بیمار بود
دکتر درجه تب را
در دهان پدرم می‌گذاشت
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پدر فوت شده

در چشم‌های پدر
خدا زندگی می‌کرد
هیچ وقت نمی‌شد
در چشم‌هایش نگاه کرد و
با او حرف زد
هیچ وقت نمی‌شد

متن در مورد پدر و مادر

پدر ای وجودم از تو
قدرت و توان گرفته
ای که از دم نفس هات
هستی من جان گرفته
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پدر از دست رفته

پدر زجر و پدر اشک و پدر آه
عزیز و مونس شایان پدر بود
برای شادی کودک همیشه
گذشت از شادیش آسان ، پدر بود
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پدر بزرگ

کاش بدونی برکت دعای تو
تکیه‌گاه آرزوهای منه
بی‌تو هر فصل کتاب عمر من
به خزون زندگی رسیدنه
پدرعزیزم روزت مبارک

متن در مورد پدر و دختر

اگر نباشی پدر
دلم که هیچ
دنیا هم تنگ می‌شود.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پدربزرگ فوت شده

پدر
دست‌هایش را تا کرد و در چمدان گذاشت
مادر
چشم‌هایش را در بقچه‌ای پیچید
پدر با چمدان و بقچه بیرون رفت
و با چند دست لباس برای من برگشت
شب شنیدم
که پدر می‌گفت
آن‌ها را به قیمت خوبی فروخته است
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پدر و پسر

دنبال چه می‌گردی پدرم؟
چرا صورتت این همه رو به زمین
نزدیک است
من از این تای کمر می‌ترسم
تو هنوز سلام آفتاب‌های بی شماری را نداده‌ای
رو به زمین نه
به آسمان خیره شو
صاف بمان
ستون این خانه نفهم است
یادش نده ویرانی این سقف چگونه ست

متن در مورد پدر شوهر

به سلامتی پدری
که نمی توانم را در چشمانش
زیاد دیدیم
ولی از زبانش هرگز نشنیدم
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پدر مریضم

کور بودیم و
غم‌های پدر را نمی‌دیدیم
مادرم اما بریل می‌دانست
هر شب دردها را
از روی پینه دست‌های پدر مرور می‌کرد
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پدر فوت شده سالگرد

در صداقت برتر از آیینه ای
در رفاقت باده ای بی کینه ای
ای سپیدار بلند و بی پایدار
می برم نام تو را با افتخار

متن درباره پدر فوت شده

فکر کردن به پدر
مثل گرمای کنار هیزمی سرخ شده از آتش،
در یک روز سرد زمستانی است.
امنیت در وجود پدر، مثل آغوش گرم مادری پر مهر،
برای فرزندی ترسان از دنیای ناشناخته‌هاست.
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد پدر فوت شده

ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﻮ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﺳﻘﻒ ﺑﺮ ﺳﺮﻣﺎﻥ ﺧﺮﺍﺏ ﻧﺸﺪ
ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﻮ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭﻫﺎ ﻣﺤﮑﻢ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ
ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﻮ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﻣﺎ
ﺑﻪ ﺻﺪﺍﻗﺖ ﭘﻨﺠﺮﻩﻫﺎ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ
ﭘﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ
ﻭ ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﻓﮑﺮ می‌کنم
ﮐﻪ ﺷﺎﻧﻪ‌ﻫﺎﯼ ﺍﻭ
ﺩﺭ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺳﺘﻮﻥﻫﺎﯼ
ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد روز پدر فوت شده

پدرم بنده قدیم تو بود
عمر در بندگی به سر بردست
بنده‌زاده که در وجود آمد
هم به روی تو دیده بر کردست

متن کوتاه در مورد پدر فوت شده

پدر دستات برام گهواره بودن
چشات مثل چراغ خــونه من
بجز تو از همـــه دنیا بریدم
کسی رو مثل تو عاشق ندیدم

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب نذری گرفتن مرغ ؛ معنی نذری گرفتن مرغ در خواب ما چیست

ادویه ای که خواص ضد ویروسی دارد

متن زیبا در مورد زنان شاغل ، متن من یک زن قوی هستم و ارزش زن