اشعار نوروزی جدید ، شاعران بزرگ + شعر کوتاه درباره عید نوروز و سال نو

اشعار نوروزی جدید

اشعار نوروزی جدید ، شاعران بزرگ + شعر کوتاه درباره عید نوروز و سال نو
اشعار نوروزی جدید ، شاعران بزرگ + شعر کوتاه درباره عید نوروز و سال نو همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

اشعار نوروزی جدید

نوروز، نماد جاودانِ نو شدن است
تجدید جوانیِ جهان کهن است
زین ها همه خوب تر که هر نو شدنش
یادآور نام پاک ایرانِ من است
“نوروزتان مبارک”
⇔⇔⇔⇔

اشعار نوروزی

شیشه عطر بهار ،
لب دیوار شکست
و همه جا پر شد از بوی خدا ،
همه جا آیت اوست !
“عید نوروز بر شما مبارک”

شعر نوروزی جدید

در این بهار سبز
و روح بخش ، امید است :
نظر مهر ربوبیت در دلتان
بر دوام بربساط عافیت آرام
کارهایتان بر نظام دولتتان تمام
و روز و نوروزتان فرخنده در ایام باشد
“نوروز مبارک”
⇔⇔⇔⇔

شعر نوروزی

سال جدید مانند یک دفتر خالی ست،
و قلم در دست توست
زیباترین سرنوشت را
برای خودت بنویس
عزیزم سال نو مبارک
⇔⇔⇔⇔

اشعار نوروزی جدید

نوروز پیام آور مهر است
که مرا وامی‌دارد
تنها به خاطر تو
دوست داشتن را یاد بگیرم.

اشعار نوروزی

گذشت هر لحظه به ما اجازه می دهد
سال جدید را روشن تر،
رنگین تر و شاد تر در آغوش بگیریم.
سال نو مبارک
⇔⇔⇔⇔

شعر نوروزی جدید

خورشید درخشان است
تابستان کم رنگ
و زمستان در سایه،
و این شروع بهاری دیگر است
⇔⇔⇔⇔

شعر نوروزی

بهار،
آغاز نو شدن است
چهار فصل زندگی تان بهاری
و عیدتان مبارک

اشعار نوروزی جدید

با خوبی‌ها و بدی‌ها، هرآنچه که بود؛
برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،
برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد،
سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری
و بهارت جاودانه باد.
⇔⇔⇔⇔

اشعار نوروزی

سال جدید را
با گرم ترین آرزوها
برای تو شروع می کنم
عزیزم عیدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

شعر نوروزی جدید

دل‌های پر مهرمان را
به روزهای سبز و زیبای بهار
پیوند می‌زنیم و شادی را
برای یکدیگر به ارمغان می‌آوریم.

شعر نوروزی

امسال نوروز
با تو برایم
رنگ و بوی دیگری دارد
عشق من
نوروزت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اشعار نوروزی جدید

زلال ترین شبنم شادی را
همیشه بر لبانت آرزو دارم
نه برای امروزت ،
بلکه برای فردای هر روزت . . .
“نوروز مبارک باد”
⇔⇔⇔⇔

اشعار نوروزی

آمد بهار و بخت که عشرت فزا شود
از هر طرف هزار گل فتح وا شود
گلشن شود نشیمن سلطان نوبهار
چون بهر شاه تخت مرصع بنا شود

شعر نوروزی جدید

دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم
که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان …
“عید نوروز مبارک”

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب نذری گرفتن مرغ ؛ معنی نذری گرفتن مرغ در خواب ما چیست

ادویه ای که خواص ضد ویروسی دارد

متن زیبا در مورد زنان شاغل ، متن من یک زن قوی هستم و ارزش زن